Translate

joi, 26 mai 2011

Panou.

Cand eram in Franta m-am hotarat sa strang dopurile de la vin (pe ale tuturor de pe acolo, de fapt) si sa fac ceva cu ele, sa le folosesc intr-unul din proiectele mele...Atunci nu stiam prea bine ce sa fac cu ele, dar intr-o zi am vazut un DIY care m-a inspirat sa creez aces PANOU. Cand m-am intors acasa am cautat prin podul cu vechituri si am gasit doua rame ponosite,una mai simpla si una in care batranii obisnuiau sa puna poze cu familia. Pe aceasta din urma am si folosit-o pe post de suport, dupa ce am vopsit-o in verde inchis si am condimentat-o cu niste puncte argintii, iar la sfarsit am taiat dopurile de pluta pe jumatate si le-am lipit pe placajul pe care l-am pus pe spatele ramei impreuna cu tataie. Iata ce am obtinut:




Asadar:
-ceva nou: acrilicul argintiu si placajul
-ceva vechi: rama
-ceva imprumutat: dupurile (de la prieteni)
-ceva albastru: ciucurelul (pe care l-am primit de la o eleva)

Particip cu aceasta creatie la provocarea a 14-a "Reteta de succes" de pe http://scrapper-in-romania.blogspot.com/.


Spor la creat!
Andreea

11 comentarii:

  1. M-ai facut curioasa, dar nu vad poza panoului tau nici aici pe blog nici la concurs. Ce sa fie:)?

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze pt absenta pozelor! Abia acum am reusit sa le incarc!... Sper sa va placa!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragut si modalitate interesanta de a pastra amintirile!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragut tabloul! Imi place cum ai combinat dopurile, origami, fotografiile! Mult succes la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc! Succes tuturor participantilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Originala lucrare. Succes la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place foarte mult cum ai reconditionat rama veche!! Ce lucruri frumoase se faceau candva:P! (si ai mai aveau colecrie de dopuri la un moment dat... si acum cand mi-ar trebui si mie nista dopuri de pluta am ramas fara:P)

    bafta la provocare!

    Rux

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, si mie imi plac lucrurile vechi si incerc pe cat posibil sa le readuc intro forma cat mai buna. Rama aceasta o aveam de multa vreme si nu stiam ce sa fac cu ea, dar ma bucur ca am asteptat! :) Multumesc inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos ai reconditionat rama.
    Si eu strang dopuri de pluta dar inca nu am reusit sa le folosesc(ai avut o idee foarte buna cu panoul)
    Bafta la provocare!!!!

    Oana

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow...tare originala ideea :) Imi place mult de tot rama aia veche :)...si ce amintiri frumoase! :) Mult noroc la provocarea noastra!

    RăspundețiȘtergere
  11. :) Ma bucur ca va place! Ma mai gandesc si la alte lucruri pe care as putea sa le fac folosind dopuri de pluta...mi-au mai ramas cateva :)))

    RăspundețiȘtergere