Translate

luni, 26 decembrie 2011

My first Steampunk creation :D

La multi ani!


Ma bucur ca sunt acasa de sarbatori (nimic nu se compara cu sarbatorile cu cei dragi, acasa) si desi am avut musafiri de Craciun, am reusit sa creez si un colier de care m-am indragostit! Este in stilul Steampunk pe care l-am descoperit si studiat de putin timp...De fapt, acest lucru s-a intamplat datorita provocarii de pe Scrapper in Romania. Iata-l:

 Am folosit:
-ca baza: colier crosetat
-suruburi
-chai de la doze de bere 
-nasture din sidef si nasture din fimo
-lant
-bilute verzi, turcoaz si stralucitoare
-alte accesorii-pandantiv: cheita, o jumatate de inima, o floare metalica, o cizma




Spor la creat si la petrecut de sarbatori! 
Andreea 

7 comentarii:

  1. Interesanta aplicare a temei. Imi place. Multa bafta la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar interesant:D!! felicitari
    si bafta la provocare
    rux

    RăspundețiȘtergere
  3. O combinatie interesanta de mici "amulete"....Bafta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. O combinatie inedita, trebuie sa recunosc. Suruburile sunt absolut mortale. Ar merge si o pereche de cercei din suruburi asortate. As purta asa ceva. Bafta la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta da creativitate...eu cred ca ai imbinat perfect baza de colier crosetata cu steampunk-ul! Bravo si mult succes la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult pentru frumoasele comentarii! Trebuie sa spun ca mi-a si placut foarte mult sa particip la aceasta provocare!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. interesant cum ai folosit materiale reciclabile alaturi de contributia ta creativa. Bravo!

    RăspundețiȘtergere